هر سوالی دارید:

تلفن تماس 02166578184

آدرس ایمیل irnetcom@gmail.com

پارافریز رایگان ، دقیق و تخصصی جهت ارائه نمونه کار به مشتریان قطعی : ۱۵۰ کلمه

پارافریز آنلاین رایگان جهت ارائه نمونه پارافریز مقاله ISI به مشتریان قطعی که در سایت ثبت نام کرده و مقاله اصلی خود را برای پارافریز ارسال و برای آن پیشفاکتور دریافت کرده اند ارائه می گردد. هدف از راه اندازی سرویس پارافریز رایگان در وحله اول جلب اطمینان از کیفیت کار برای کلیه دانش پژوهانی است که مایل به سپردن پروژه های پارافریز یا بازنویسی مقاله خود به یک سایت زبان تخصصی صلاحیت دار هستند.  پارافریز رایگان توسط متخصص انسانی انجام می شود. بنابر این از مشتریان گرامی تقاضا می شود از ارسال تقاضاهای مکرر خودداری کرده و تا دریافت نتیجه کار تامل نمایند (سیستم قادر به رد تقاضاهای مکرر می باشد).

راهنمای استفاده از سیستم پارافریز آنلاین رایگان

مشتریانی که سفارش های پارافریز مقاله و یا بازنویسی مقاله خود را ثبت و مقاله اصلی خود را  از داخل پنل کاربری برای ما ارسال کرده اند: ابتدا پس از ورود به ناحیه کاربری برای سفارش پارافریز رایگان، بر روی آپلود فایل کلیک کنید. در فرم تیکتی که باز می شود، شما باید یک فایل حاوی ۱۵۰ کلمه از متن انگلیسی مقاله اصلی را که قبلا آماده کرده اید به فرم آپلود ضمیمه کنید. سپس توضیحاتی را که لازم می دانید در باکس متنی که در وسط فرم وجود دارد نوشته و فرم را ارسال کنید.

پس از انجام پارافریز رایگان، ما فایل پارافریز شده را در حساب کاربری شما در پاسخ به همان تیکت اولیه قرار می دهیم و آماده بودن آن برای دانلود را توسط ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.

در نهایت، در صورتی که از کیفیت نمونه کار پارافریز آنلاین رایگان راضی بودید می توانید با پرداخت مبلغ پیشفاکتور صادر شده، سفارش پارافریز یا بازنویسی مقاله مورد نظرتان را قطعی کنید.

لطفا دقت فرمایید: حداکثر ۱۵۰ کلمه از متن مقاله اصلی شما پارافریز رایگان می شود و به تقاضاهای مکرر ترتیب اثر داده نمی شود.

سایت های نرم افزاری ارائه دهنده پارافریز آنلاین رایگان، آیا قابل اعتمادند؟

سایت های نرم افزاری ارائه دهنده پارافریز آنلاین رایگان (برخط) نیز موضوعی است که خوب است در اینجا به آن اشاره کنیم. مانند بسیاری زمینه های دیگر همچون ترجمه آنلاین، پارافریز آنلاین (برخط) نیز در فضای مجازی توسط برخی وب سایت های خارجی ارائه می شود. این قبیل وبسایت ها که در واقع نوعی ربات هستند، پایگاه داده ای دارند که معادل های واژگان انگلیسی در آن ذخیره شده و یا حتی اغلب از دیکشنری های آنلاین وب سایت های دیگر برای انجام و ارائه پارافریز آنلاین رایگان استفاده می کنند. پس هیچگونه عامل انسانی کنترل کننده در فرآیند آنها وجود ندارد. 

آنچه مهم است، این است که چنانچه گفته شد، پارافریز ، تنها جایگزینی مترادف های کلمات یک متن با معادل های آنها نیست. پارافریز آنلاین رایگان توسط ربات نه تنها قادر به پارافریز متن مقالات تخصصی انگلیسی به شیوه اصولی نیست حتی می تواند به شدت مخرب برای متن مقاله ما باشد. زیرا انتخاب واژگان مترادف برای پارافریز متون انگلیسی باید با توجه به محتوا (contex) انجام شود، که یک ربات با نرم افزار فاقد قدرت تشخیص آن است.

از آن گذشته، در انجام پارافریز آنلاین با توجه به گستردگی حوزه ها و رشته های علمی، در بسیاری موارد ممکن است به انواع صنایع ادبی و استعاره ها بر بخوریم که ربات های برخط قادر به پارافریز آنها نیستند، درست مانند سایت های ترجمه آنلاین که در حوره متون تخصصی اعم از تکنیکال، ادبی و سایر زمینه ها (خوشبختانه!) ضعف اساسی دارند. بنابراین استفاده از سایت های پارافریز آنلاین رایگان در اکثر موارد و بخصوص برای پارافریز کردن متون تخصصی انگلیسی و از جمله پارافریز مقاله isi بی فایده و هدر دادن وقت است.

سایت ایرنتکام، اولین ارائه دهنده خدمات پارافریز آنلاین رایگان با عامل انسانی در کشور

مانند سایر خدمات زیر مجموعه صنعت ترجمه، شبکه ایرنتکام در این زمینه نیز پیشتاز و اولین بوده است. سایت ایرنتکام نخستین بار خدمات پارافریز را در سال ۱۳۹۳ ارائه داد. کادر ورزیده مترجمان ایرنتکام قادر به پذیرش سفارش پارافریز و بازنویسی مقالات انگلیسی  در تمام رشته های تخصصی دانشگاهی و علمی می باشد.

هنگامی که شما پارافریز متن انگلیسی خود را  به شبکه ایرنتکام ارجاع می دهید، ما ابتدا میزان مشابهت آن را توسط ابزار تشخیص مشابهت iThenticate مشخص می کنیم. اگر میزان مشابهت مقاله کمتر از ۵۰ درصد باشد، پیشفاکتور مربوطه با توجه به آن و لحاظ کردن تعداد کلماتی که نیاز به پارافریز دارد برای شما ارسال می شود. پس از پرداخت هزینه مربوطه، پارافریز مقاله انجام شده و سپس یک بار دیگر مقاله پارافریز شده مشابهت سنجی می شود تا از کاهش سیمیلاریتی آن تا حد مجاز اطمینان حاصل شود. در نهایت، گزارش مشابهت همراه با مقاله پارافریز شده به مشتری تحویل داده می شود.

اما مقالاتی که در چک مشابهت اولیه بالاتر از ۵۰ درصد مشابهت نشان بدهند باید بطور کامل بازنویسی شوند که در این حالت، پیش فاکتور براساس قیمت پایه و تعداد کلمات کل مقاله تعیین می شود. در این حالت نیز پس از پرداخت هزینه توسط مشتری و انجام کار توسط ما، یک بار دیگر برای متن پارافریز شده مشابهت سنجی رایگان گرفته می شود و گزارش مشابهت همراه مقاله پارافریز شده به مشتری تحویل داده می شود.

به عنوان همیاری بیشتر با مشتریان گرامی، پرداخت مبلغ سفارشات پارافریز بالاتر از ۱۰۰۰۰۰۰ تومان در دو فاکتور مجزّا بصورت قسطی تنظیم و دریافت می شود: یک پیش پرداخت و یک پرداخت نهایی پس از آماده شدن کار.

اعتقاد به کیفیت در شبکه مترجمان ایرنتکام یک اصل خدشه ناپذیر است. به همین دلیل است که ما هرگز کیفیت خدمات پارافریز مقاله و ویرایش متون و مقالات انگلیسی را درجه بندی نکرده ایم و اعتقادی به فروش خدمات بصورت طلایی، نقره ای و برنزی نداریم. مشتریان ما حق دارند به ازای هر مقدار وجهی که می پردازند، حداکثر کیفیت را از ما انتظار داشته باشند. ما نسبت به آن متعهد و پاسخگو هستیم. ضمانت خدمات ایرنتکام مادام العمر و بی قید شرط است و با صدور گواهی ویرایش نیتیو تعهد می شود.

برخی از خدمات زبان تخصصی آکادمیک ایرنتکام عبارتند از:

روی اینَماد کلیک کنید!

مشاهده نماد اعتماد الکترونیک
Close