هر سوالی دارید:

تلفن تماس 02166578184

آدرس ایمیل irnetcom@gmail.com

شبکه های اجتماعی:
ترجمه تخصصی مهندسی عمران ، ترجمه مقاله عمران
که در: مقالات آموزشی

ترجمه مقاله عمران و سازه ( civil paper translation ) طیف وسیعی از مطالب مرتبط با مهندسی عمران و ساخت و ساز را در بر می گیرد. مهندسی عمران یکی از تخصص های مهندسی است که به طراحی، نگهداری و ساخت سازه‌های مصنوعی و طبیعی همچون جاده‌ها، پل‌ها، کانال‌ها، سدها و ساختمان‌ها می‌پردازد.

مهندسی عمران پس از مهندسی جنگ، دومین نظام مهندسی به حساب می‌آید و امروزه مهندسی عمران، حد فاصل مهندسی نظامی و مهندسی غیرنظامی محسوب می‌گردد. ترجمه تخصصی عمران که توسط شبکه داده های دانش فنی (ایرنتکام) ارائه می شود شامل ترجمه کاتالوگ ، مانوال، بروشور و استانداردهای مهندسی  عمران و سازه ، دستگاه ها، تجهیزات و مصالح ساختمانی و همچنین متون و مقالات مهندسی ژئوتکنیک، ژئوفیزیک، ژئودزی، مهندسی کنترل، مهندسی حمل و نقل، علوم زمین، علوم جوی، مهندسی قانونی، مهندسی شهری، مهندسی هیدرولیک، علم مواد، مهندسی سازه‌های دریایی، مدیریت سواحل ، نقشه‌برداری و مهندسی سازه که از جمله زیرشاخه‌های مهندسی عمران هستند می گردد. حداکثز کیفیت همواره سرلوحه فعالیت های ما در زمینه های مختلف ترجمه تخصصی بوده است و قادر به تضمین بالاترین کیفیت ها هستیم.

ما هرگز ترجمه را درجه بندی نکرده ایم و اعتقادی به آن نداریم. ترجمه یک کیفیت بیشتر ندارد و آن همترازی با متن مبدا می باشد.

ما برای ارائه خدمات ترجمه تخصصی مهندسی عمران از مترجمان زبده در هر رشته بهره گرفته ایم. دانشجویان تحصیلات عالیه در تمام  سطوح و رشته ها با اطمینان خاطر  می توانند ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی مقالات تحقیقی خود برای ارسال به مجلات تخصصی و کنفرانس های علمی را به ما بسپارند. قیمت های خدمات ما همواره منصفانه ترین در عرصه ارائه خدمات ترجمه تخصصی بوده است.

لیست زیر تنها بخشی از رشته های تحت پوشش خدمات ترجمه تخصصی مقالات ایرنتکام را نشان می دهد.

ترجمه مقاله عمران در موسسه ایرنتکام تضمین کننده پذیرش مقاله شما در مجلات و کنفرانس های علمی بین المللی

ما در شبکه اطلاع رسانی داده های دانش فنی از تخصص و تجربه ای ۱۹ ساله در ارائه خدمات ترجمه مقاله عمران و سایر متون و مدارک فنی مهندسی عمران و سازه برخورداریم و برای ارائه این خدمات از مترجمان زبده در هر رشته بهره گرفته ایم. دانشجویان تحصیلات عالیه در تمام  سطوح و رشته ها با اطمینان خاطر  می توانند ترجمه مقالات عمران خود برای ارسال به مجلات تخصصی isi و کنفرانس های علمی را به ما بسپارند. قیمت های خدمات ما همواره منصفانه ترین در عرصه ارائه خدمات ترجمه تخصصی بوده است.

ضمن ارائه خدمات با قیمت مناسب، کیفیت یکتای ترجمه مقاله مکانیک و خدمات زیر مجموعه آن تضمین می شود و کلیه خدمات از ضمانت مادام العمر برخوردارند. پشتیبانی بی همتای سایت و موسسه ترجمه ایرنتکام همواره بصورت ۲۴ ساعته در تمام ایام هفته در کنار شماست.

جهت دریافت خدمات ویرایش مقاله و ترجمه مقاله چون ویرایش نیتیو ، پارافریز مقاله ، بازنویسی مقاله و … از ایرنتکام ، اولین موسسه ترجمه آنلاین ایران ؛ با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

آیا باید ایده های خود را برای یک پروژه یا کمپین دیجیتالی آینده مطرح کنید؟ به دنبال متحول کردن کسب و کار خود با اجرای بازاریابی دیجیتال بالقوه کامل هستید؟

برای هرگونه سوال شغلی، لطفاً از صفحه مشاغل ما اینجا دیدن کنید.
 








    چه خدماتی می توانیم به شما ارائه دهیم؟