هر سوالی دارید:

تلفن تماس 02166578184

آدرس ایمیل irnetcom@gmail.com

شبکه های اجتماعی:
ترجمه تخصصی مهندسی صنایع ، ترجمه مقاله صنایع
که در: مقالات آموزشی

ترجمه مقاله صنایع ( ترجمه تخصصی مهندسی صنایع )  از جمله رشته هایی است که شبکه ترجمه تخصصی و فنی ایران (ایرنتکام) از سالها تجربه در انجام آن برخوردار است بطوریکه همواره ترجمه تخصصی مهندسی صنایع و مقالات مدیریت صنعتی از فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی یکی از پروژهای روتین ما بوده است.

رشته مهندسی صنایع شاخه ای از مهندسی است که به پیاده سازی سیستم های یکپارچه صنعتی بهینه سازی فرآیندها و همچنین توسعه، بهبود آنها با ترکیبی از افراد، پول، دانش، اطلاعات، تجهیزات، انرژی، مواد، تجزیه و تحلیل و سنتز، و همچنین علوم ریاضی، فیزیک و علوم اجتماعی همراه با اصول و روش های طراحی و مهندسی جهت پیش بینی، و ارزیابی نتایجی که باید از چنین سیستم ها و فرآیندهایی حاصل شود می پردازد. در حالی که مهندسی صنایع از جمله موضوع های سنتی و دیرینه رشته های مهندسی (و واجد شرایط برای) اخذ مجوز های مهندسی حرفه ای در بسیاری از حوزه های قضایی است، با اینحال مفاهیم اساسی آن بطور قابل توجهی با رشته های کسب و کار گرای خاص مانند مدیریت عملیات همپوشانی دارند.

بسته به تخصص های فرعی مرتبط و دیدگاه یا انگیزه های کاربر، مهندسی صنایع ممکن است به عنوان و/ یا دارای هم پوشانی با مدیریت عملیات، علم مدیریت، تحقیق در عملیات، مهندسی سیستم، مهندسی مدیریت، مهندسی ساخت و تولید، ارگونومی و یا عوامل انسانی مهندسی، مهندسی ایمنی، و یا دیگر رشته ها شناخته شود. به عنوان مثال، در مراقبت های بهداشتی، مهندسان شناخته شده با عنوان مهندس مدیریت بهداشت و درمان و یا سیستم های بهداشتی در اصل  مهندسان صنعتی هستند که با نام های دیگر خوانده می شوند.

ترجمه تخصصی مهندسی صنایع : ترجمه مقاله صنایع isi ، کنفرانس ها و گزارشات تحقیقاتی

ترجمه تخصصی مهندسی صنایع به انگلیسی و فارسی نیز به طَبَع زیر شاخه های گسترده و متعدد آن مستلزم اشراف و تسلط مترجمانی است که در این زمینه کار می کنند. علاوه بر تسلط بر واژگان خاص رشته مهندسی صنایع که تعداد آنها کم نیست، ترجمه مهندسی صنایع به انگلیسی باید سبکی رسا و روان داشته باشد تا بتواند مفاهیم پیچیده فنی مهندسی را به خواننده منتقل نماید. این امر بخصوص در خدمات ترجمه مهندسی صنایع به انگلیسی برای مقالات isi و مقالاتی که در کنفرانس های تخصصی علمی ارائه می شوند از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ما در شبکه اطلاع رسانی داده های دانش فنی از تخصص و تجربه ای ۱۹ ساله در ارائه خدمات ترجمه مقاله صنایع و مدیریت صنعتی برخورداریم. ما برای ارائه این خدمات از مترجمان زبده در هر رشته بهره گرفته ایم. دانشجویان تحصیلات عالیه در تمام  سطوح و رشته ها با اطمینان خاطر  می توانند ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی مقالات مهندسی صنایع و مدیریت صنعتی خود برای ارسال به مجلات تخصصی isi و کنفرانس های علمی را به ما بسپارند. قیمت های خدمات ما همواره منصفانه ترین در عرصه ارائه خدمات ترجمه مقاله تخصصی بوده است.

جهت دریافت خدمات ترجمه و ویرایش از قبیل پارافریز مقاله ، ترجمه کاتالوگ ، ویرایش نیتیو و … با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

آیا باید ایده های خود را برای یک پروژه یا کمپین دیجیتالی آینده مطرح کنید؟ به دنبال متحول کردن کسب و کار خود با اجرای بازاریابی دیجیتال بالقوه کامل هستید؟

برای هرگونه سوال شغلی، لطفاً از صفحه مشاغل ما اینجا دیدن کنید.
 








    چه خدماتی می توانیم به شما ارائه دهیم؟