هر گونه سوالی دارید:

تلفن رایگان 02166578184

به iirnetcom@gmail.com

ایمیل بزنید!

قوانین و مقررات

قبل از استفاده از خدمات سایت ایرنتکام از کاربران محترم درخواست می شود ضوابط و مقررات سایت ایرنتکام را که ذیلا آمده است مطالعه نمایند. بدیهی است هرگونه درخواست استفاده از خدمات شبکه ایرنتکام به آدرس https://www.irnetcom.com به منزله آگاهی و توافق کاربر با شرایط و مذکور تلقی می گردد.

الف – مقدمه

  1. این مقررات در تمامی خدماتی که توسط ایرنتکام ارائه می گردد جاری بوده و در باره کلیه سفارشها منفردا و مجموعا صادق می باشد.
  2. ثبت هر سفارش توسط کاربر بدین معنی است که تمام بندهای مقررات و شرایط حاضر را به‌دقت مطالعه نموده و با آگاهی کامل نسبت به آنها، نسبت به ثبت سفارش اقدام نموده است.

ب – شرایط کلی

  1. یک قرارداد زمانی میان کاربر و ایرنتکام منعقد و موثر می‌شود که کاربر سفارش خود را با استفاده از سیستم ثبت نام در وبسایت ثبت و مبلغ پیش پرداخت تعیین شده برای سفارش را با استفاده از درگاه پرداخت آنلاین یا از طریق واریز نقدی به یکی از شماره حساب‌های مندرج در پیشفاکتور صادره برای خدمات درخواستی پرداخت نموده باشد.
  2. موسسه ایرنتکام برای هریک از سفارش های مشتری یک پیشفاکتور جداگانه صادر و در حساب کاربری وی قرارمی دهد. پرداخت قیمت هر پیشفاکتور به دو صورت یکجا یا قسطی در پیشفاکتور تعیین می شود که کاربر می نواند بنا به خواست خود پرداخت کل مبلغ به صورت یکجا یا پرداخت دو مرحله ای (قسطی) را انتخاب نماید.
  3. مبنای محاسبه قیمت هر سفارش عبارت از “صفحه” می باشد که بر اساس تعداد 250 کلمه تعریف شده است. بنابراین تعداد کل صفحات قابل محاسبه در پیشفاکتور عبارت از تعداد کل کلمات فایل مبدا و تقسیم آن بر 250 می باشد. تعداد کل کلمات متن مبدا توسط برنامه MICROSOFT WORD یا نرم افزار معتبر دیگری شمارش می شود. فرآیند تعیین تعداد صفحات متن مبدا ارجاعی به موسسه اتوماتیک نیست و توسط اپراتور انسانی انجام می شود. بنابراین مشتری موظف است فایل مبدا سفارش خود را شمارش نموده و ازصحت تعداد کلمات و صفحات تعیین شده در پیشفاکتور توسط موسسه اطمینان حاصل نماید.
  4. موسسه پس از صدور پیشفاکتور، مراتب را از طریق ایمیل و پیامک به مشتری اطلاع رسانی می نماید و در قبال عدم دسترسی منظم کاربر به اینترنت و وب سایت و عدم بررسی اعلانهای ارسال شده مسئولیتی برعهده نخواهد داشت.

ج – لغو، استرداد وجوه و خدمات پس از فروش

  1. موسسه ایرنتکام پس از انعقاد هر قرارداد و موثر شدن که با پیش پرداخت توسط مشتری صورت می گیرد میتواند با دلایل موجه از جمله محرز شدن عدم امکان فنی و کمبود پرسنل و مانند آن قرارداد مذکور را با ارسال یک اعلان به مشتری لغو نماید. این اعلان میتواند به صورت ایمیل، پیامک، تلفن، فکس و … باشد. در صورتی که یک قرارداد از سوی موسسه ایرنتکام لغو گردد، این موسسه موظف است کل مبلغ آن پیش پرداخت دریافتی از مشتری بابت سفارش را به کاربر مسترد نماید.
  2. مشتری میتواند طبق صلاح‌دید خود هر گونه قرارداد سفارش منعقده با ایرنتکام را با یک اعلان لغو نماید. روش‌های اعلان مطابق بند ج۱ در روزهای کاری و ساعات اداری است. درصورتی که یک قرارداد از سوی مشتری لغو گردد، در صورتی که لغو مذکور پیش از شروع کار توسط موسسه بر روی پروژه های سفارش مربوطه باشد،موسسه موظف است پیش پرداخت مشتری را پس از کسر ۱۵ درصد از پیش پرداخت مشتری به عنوان جریمه ضرر و زیان ناشی از لغو قرارداد به وی مسترد نماید. در صورتی که لغو قرار داد توسط مشتری پس از شروع کار بر روی پروژه های مربوطه باشد، موسسه مبالغ کارهای انجام شده را با احتساب قیمت پایه خدمات مربوطه به اضافه 15 درصد بایت جریمه ضرر و زیان ناشی از لغو قرارداد از مبلغ پیش پرداخت دریافتی از مشتری کسر و مابقی مبلغ را به وی مسترد نماید.
  3. در صورت وقوع تاخیر با دلایل موجه در انجام قرارداد توسط ایرنتکام، مشتری میتواند منتظر اتمام کار بماند و پس از اتمام، آن را همراه با عذرخواهی لازمه از موسسه دریافت نماید. همچنین در صورتی که مشتری به علت تاخیر موسسه در تحویل پروژه، اقدام به لغو آن نماید، در این حالت موسسه باید کل مبلغ پیش پرداخت مشتری را به او مسترد نماید، اما در این حالت هر مقدار از کار که بر روی پروژه انجام شده باشد به او ارائه نمیشود.
  4. ایرنتکام مسئولیتی درباره خسارات (مالی، جانی و…) ناشی از تاخیر در انجام قرارداد نخواهد داشت .
  5. موسسه ایرنتکام مسئولیتی در قبال عدم انجام تعهدات خود که در نتیجه مواردی خارج از اختیارات آن باشد، نظیر وقوع بلایای طبیعی، شرایط غیرعادی، قطعی کلی شبکه اینترنت و دیتا، خرابی در هاستینگ و مانند آن نخواهد داشت.
  6. موسسه حق دارد تا هر یک یا تمامی خدمات خود را طبق صلاحدید و بدون اطلاع رسانی فراگیر تعلیق، قطع و یا دچار تغییر کند.
  7. درصورتی که مشتری نسبت به کیفیت سفارش تحویلی اعتراض داشته باشد، این اعتراض توسط مدیریت ایرنتکام مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این حالت موسسه موظف است ظرف 24 ساعت نسبت به انجام ویرایش های اصلاحی اقدام نماید.
  8. در صورت عدم توافق و وجود اختلاف مابین طرفین در مورد کیفیت کار انجام شده، اختلاف مذکور به مرجع ذیصلاح ثالث جهت داوری ارجاع می گردد. ایرنتکام متعهد است در صورت عدم تایید کیفت کار از سوی مرجع داوری مذکور، کلیه مبالغ دریافتی از مشتری بابت انجام سفارش های مذکور را به مشتری مسترد نماید.

چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

آیا باید ایده های خود را برای یک پروژه یا کمپین دیجیتالی آینده مطرح کنید؟ به دنبال متحول کردن کسب و کار خود با اجرای بازاریابی دیجیتال بالقوه کامل هستید؟

برای هرگونه سوال شغلی، لطفاً از صفحه مشاغل ما اینجا دیدن کنید.
 








    چه خدماتی می توانیم به شما ارائه دهیم؟